Live: Lets Play Family Reunion Watch Now
Episode 43: Make Your Time

Red vs. Blue: Episode 43: Make Your Time

Binge Mode

More Red vs. Blue

See All Red vs. Blue Videos

Other Videos You'll Like

Comments (6415)

  • BluntObjekt FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    7 months ago

    This episode keeps freezing in between the bomb explosion.  The framerate is choppy as hell.  This happen to anyone else?  Can't finish watching it.    snail rage poop 

  • HaloCoreFanN

    3 years ago

    R.I.P. HEAD PHONE USER'S!

  • RvBjunkE

    3 years ago

    Gotta love the throwback to Marathon!

  • Dovah172

    4 years ago

    that red philosopher guy cracks me up so much. "The crusade has begun, our hour of glory is at hand, let all those who stand before us be washed in our divine right!" LMFAO

  • Texs0sis000

    4 years ago

    tuckers right.......IM SO CONFUSED

  • dodoman330

    4 years ago

    @CabooseMCBG because Tucker Did It

  • godzilla44 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    4 years ago

    I wish the new seasons were more like these seasons

  • emilyjayne1

    4 years ago

    i love that this season has lots of long episodes its cool

  • SuperHam

    4 years ago

    Cool transition between Halos!

  • JuniorBLURG

    4 years ago

    WTFuck was that noise at the end

  • CabooseMCBG

    4 years ago

    Caboose hit the button so why are they chewing out Tucker?

  • ALEXAMS

    4 years ago

    Hey Guy! want your flag he one have. LOL

  • Poopsilon

    4 years ago

    "Prepare for an oblivion, for which there is NO PREPARATION!"
    Damn I love Red Vs Blue!

  • General97 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    4 years ago

    Caboose:We didn't go into the future the entire universe just went into the past.

  • godman1001

    5 years ago

    D BATTERIES lol C batteries are harder

  • novajjavon

    5 years ago

    defineatly the best season of comedy

  • Perraith

    5 years ago

    "Only now do you realize the folly, of your follies." - O'Mally

    "You foolish fools will never beat me! You're too busy being foolish." - O'Mally


    So deliciously cliche!

    Sarge: "Fine only because I want to see Griff be miserable."

    Yep, it's true: Misery loves company! Oh and how does one not live in the Present? How do you destroy the Present!? Oh, finally, you can't face any direction but foward.

  • Rainbowhawk

    5 years ago

    Nice transfer from Halo 1 to 2.

  • Preditor117

    5 years ago

    Tucker: Don't you see? If Church was facing forward when the bomb went off, and that sent us into the future, that might have blown him backwards into the...oh no!
    Sarge: Backwars into what? The wall? A broom closet?
    Grif: A Big rock?
    Caboose: ANOTHER BIG ROCK!

    That line, just the way Caboose says it, it fucking makes me crack up every time.

  • DarthWretch

    5 years ago

    So if your on the Side of the bomb...that means you are in the present....which basically means your dead?

  • jerrygarcia

    5 years ago

    haha church is in marathon!

  • ravenpoe3000

    5 years ago

    It won't play!!!

  • TalhaIqbal55

    5 years ago

    Man,UltraDude,You post at least 3 comments

  • ohyeah50

    5 years ago

    HALO 2!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ohyeah50

    5 years ago

    Caboose: I DONT WANT TO BE DEAD I WANT TO BE ALIVE...... OR A COWBOY!!!!

  • vryptex

    5 years ago

    hashahahaha stage directions

  • vryptex

    5 years ago

    D batteries r so hard to find

  • Craig_w

    6 years ago

    Is the audio and video off for anyone else?

  • jcs4197

    6 years ago

    stfu you post like 5 comments in every vid

  • Ultradude

    6 years ago

    Awesome! they get blasted from Halo 1 to Halo 2

  • Ultradude

    6 years ago

    I dont want to be dead! I want to be alive...or at least a cowboy!

  • Ultradude

    6 years ago

    LOL!! IM BEING VIOLATED!!

  • Ultradude

    6 years ago

    HAHAHA!!! Perfect End for O'malley!

  • Ultradude

    6 years ago

    He only needed D Batteries lol

  • Ultradude

    6 years ago

    LOPEZ IS THOR!!! THE THUNDER GOD!

  • Ultradude

    6 years ago

    Man....Omega loves hearing himself talk huh?

  • SargentCab95

    6 years ago

    Oh! what are you doing? IM BEING VIOLATED! lol

  • coltill FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    6 years ago

    In reply to armor_ross, #6511:

    Wow you spammed the whole page u fucktard.

  • OddRaptorz

    6 years ago

    the reds team emblem and blue teams emblem are on their flags on halo ce

  • metamainefan

    6 years ago

    HA, Marathon

  • anut9

    6 years ago

    i had an idea: what if the rift in time pushed the present and the future forwards and the past backwards.
    therefor the rift in time now separates the past from the present and the future. get it?

  • nobody25864

    7 years ago

    Wait... why is Church worried about dying? I thought that would be a ghost last worry.

  • MarkV

    7 years ago

    nice one

  • jkdoorbinnia

    8 years ago

    Poor Church, it will be almost impossible for him o work his way into the future, with the others.

  • johnnygoboom

    8 years ago

    does this mean we will be shiny in the future

  • rating

    8 years ago

    wtf

  • wolfe913

    8 years ago

    Why is it saying i have to a sponsor to this episode or any others after the one?

  • New_Satara

    8 years ago

    welcome to the 32 bit world church

  • Valarious

    8 years ago

    I love this episode.

  • GEORAT

    9 years ago

    Sweet Thanks!