Worst Day-Shift Manager Ever

Achievement Hunter: Worst Day-Shift Manager Ever

Jack shows us how to get one of the best named Achievements to date.

Binge Mode

More Achievement Hunter

See All Achievement Hunter Videos

Other Videos You'll Like

Comments (53)

  • cof031va

    7 years ago

    In reply to MasamuneChad, #11:

    thats cos ps3 sucks compared to 360, i have both, 360 is tuns better

  • lordflamegx FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    8 years ago

    is it only focre

  • BoltRider

    8 years ago

    Yay for Chad Vader reference!

  • murch07

    8 years ago

    I think you have some unresolved issues Jack. Get help

  • Ueuecoyotl FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    8 years ago

    I actually got this achievement by accident. I was trying not to kill any stormtroopers my first time through, but was apparently throwing the wookies into them.

  • Emperium

    8 years ago

    Absolutely fantastic, again!

  • ryguy777

    8 years ago

    LOL I love this vid. Great work Jack.

  • XxAshuraxX

    8 years ago

    It sucks that there are no achievements for this game on the PS3.

  • hypeserver

    8 years ago

    For those of you who didn't get the joke of the achievement name then perhaps you should check out Chad Vader. The achievement name seems to be an obvious parody, at least to me, of the popular webseries.

  • arbiter_501

    8 years ago

    That's not where the lightsaber goes!

  • yossarian14 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    8 years ago

    Great video and great commentary. I can't wait to play!

  • ManiacMidget

    8 years ago

    Thank you for having this here! I would have never known about it unless I checked around Achievement Hunter every once in a while. My boyfriend also loves me more for sharing this juicy achievement gossip with him. :)

  • Cant_kill_me

    8 years ago

    GOD DAMN IT I WANNA PLAY THIS!!I NEED A 360!!!

  • BlueSpade

    8 years ago

    haha Chad Vader lololololo!

  • ev1lmage384

    8 years ago

    nice break dancing

  • HSHendy

    8 years ago

    And that stormtrooper's armor Heald. WTF?

  • HSHendy

    8 years ago

    Hey I heard that The PS2 edition is diffrent from the 360 and the PS3 edition. Dose anyone know if that is true??? Message me if you do.

  • football95

    8 years ago

    those stormtroopers were to easy poor darth vader

  • xGxixlxlxyx

    8 years ago

    There better be more XD Theres quite a few acheivements in the first level. lol

  • zarphath

    8 years ago

    lmfao fucking awsome

  • Fubarjr

    8 years ago

    Why Vader? Was it the Chad?

  • jmannen

    8 years ago

    Best achievement in this game xD

  • SF19

    8 years ago

    Man I really want to play that game

  • Canada_EH

    8 years ago

    I just may consider renting this game. Not enough of a star wars fan to buy it though. Looks good though from what I've seen. What kid who grew up in the 80's wouldn't want to play as Vader like that

  • dg153

    8 years ago

    haha that was awesome
    this game looks cooler than i thought it would

  • Normox

    8 years ago

    haha, love that deadpan voice

  • BostonPoke FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    8 years ago

    That's all around funny...

  • Epitaph FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Tonight at 11:00 DOOOOOM

    8 years ago

    I love the name fo this achievement. Ah Chad Vader you are awesome.

  • solobp

    8 years ago

    I'll have to count my PS3 achievements off the list as best as I can. I'm doing my first play through on the hardest difficulty available and it's really quite hard. I think I've died 7 or 8 times on the first level. (Not prologue)

  • Kevin

    8 years ago

    Can't wait for more Jack.

    Are you still going to do the competition who can get all achievements like what geoff and burnie did for COD4?

  • SpartanO15

    8 years ago

    so should have shown the end of the prolouge with the boy

    Post edited 9/18/08 7:21PM

  • SpartanO15

    8 years ago

    that was just fun i should have tooled around with the lightsaber throw more when i did it the impalement looked cool

  • eDONKulation

    8 years ago

    now im even more stoked to play this game.

  • snowd0n

    8 years ago

    thats not where a lightsabers supposed to go :(

  • Crisxr FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    8 years ago

    funny. hope to try myself

  • BuenoMan4

    8 years ago

    my god this game is sweet! got to go pick it up.

  • cml1983 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    8 years ago

    oh my my oh that was great

  • Ninjen13

    8 years ago

    Why does the commander at the beginning have no lips? LOL

    Good job Jackbot!!!!!

    And I totally love you cause you said "psych"!!!!! ha ha! I'm glad that word never went away. I still say it!

  • anameudontno

    8 years ago

    im glad i dont have the manager job

  • cjclifford FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    8 years ago

    www.youtube.com/watch?v=4wGR4-SeuJ0

    I saw the name of the achievement and thought "day shift manager? . . . that sounds familiar." Then it dawned on my, Chad Vader: Day Shift Manager. Awesome.

    Post edited 9/18/08 2:40PM

  • Braccini

    8 years ago

    The Darth Vader Voice actor is the same of the Chad Vader Voice actor xD

  • daniel_nye FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Fan Service Server

    8 years ago

    So.. is Clint the enemy in this or something and you have to fight to be day manager? (JK)
    Great achievement, Jack!

  • MasamuneChad

    8 years ago

    smiley4.gifsmiley4.gifsmiley4.gifsmiley5.gif why couldn't they put trophies in the PS3 version smiley11.gifsmiley10.gif Kinda takes out the fun..... oh well.

  • cyoung333

    8 years ago

    I'm so stoked about throwing peeps around. Fucking Ike!!! I have no game and no power. Hell, I have it already prepaid at the story, and it doesn't have power!!!!

  • tristan20

    8 years ago

    Nice tip! Cannot wait to go get this game, hopefully this weekend. smiley1.gif

  • Knuckles_D

    8 years ago

    3rd Kill: KAAAAAAAAA-MEEEEEEEE-HAAAAAAAA-MEEEEEEE-HA!

  • Sutle_Misou

    8 years ago

    thats awsome, i'm going to go try that.

    smiley4.gif i want to know where to find the Black lightsaber blade? smiley4.gif

  • Thoric FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Yikes

    8 years ago

    yay! I was waiting for AH to do the force unleashed... sadly im having so much fun with the game I almost have all the achievements already :(

  • xx20419xx

    8 years ago

    best game ever!

  • endosun

    8 years ago

    lol liked that one, "il just drop you in the mud SYKE!" lol grate vid yet again!